Kubra3434 Temmuzda doğum yapıcak anneler🥰 hastane çantanızı hazırladınızmı neler koydunuz çantaya kaç adet bende hazırlıycam önümüzdeki hafta birsürü video izlemekten kAfam iyice karıştı 😂
Gayecik Kubra3434 Benimde son 70 arkadaşım sen artık çantanı hazırla hazır dursun dedi her şeyi aldım geriye terlik ve lohusa pedi kaldı onlaroda aldım mı tamamdır 🥳😂
NOG_06 Valla bende koymadım kafam karışık bugün eksikleri tamamladım, etiketleri sökücem, yarın yıkıycam, bi sonra ki gün ütülüycem ohooo 🤣 hazırlayan varsa bizi aydınlatırsa mükemmel olur ❤️
Ikinciyeanne Bende hazirliyorum acaba bebege 2 5li hastane cikisi zibin alt takimla beraber 3 tane takim yeter mi ki onda kararsiz kaldim
Kubra3434 Ikinciyeanne bence yeterli.henğz hazırlamadım ama hazırlarken bende 3takım koycağım kafamda öyle planladım