kozdan Arkadaşlar merhaba ben blender almayı düşünüyorum ama kaliteli bişey olsun da istiyorum malum yaz da geldi smoothie yapabilceğim bişey olursa çok mutlu olurum önerileriniz var mıdır?
Dryunl kozdan arzum kullanıyorum canım şiddetlede tavsiye ederim gayet güçlü olmasına rağmen ses o kadar az ki hayranım
Pyrz_07 kozdan tefalden memnunum hem 2 lt olanı var hem cam hazneli el blendre var ikisinden memnunum çoğunlukla küçük olanı kullanıyorum
Deletedmom83940 hepsiforumbir ay evet bende bundan aldım çok kullanışlı bence haznesinin cam olması ayrı bi artı
Mrv135 kozdan Braun aldım aşırı memnunum. Ama ben smoothie için hiç kullanmadım genelde Vestel mix&go var onu kullanıyorum.