Burcuuuuu 4+5haftaligim akıntıyla karışık çok az bı kan geldi bişey olur mu ki acaba biz ilçede oturuyoruz ve burda kadın doğum yok maalesef
cckdlk Nolur nolmaz diye doktora gitmeni tavsiye ederim. Benim ilk sarı akıntı sonra kahveye döndü. Sonra akıntı kesildi nasıl olsa diye önemsemedim. Muayeneye gittiğim an hastane önünde kanamam başladı. Düşük tehlikesi ile yatıyorum şimdi. Herkesin aynı olacak diye bişey yok tabi ama önlem almakta fayda var
Hazally Benimde geçen hafta oldu, idrar enfeksiyonu kapmışım. İlaç verdi. Doktor dediki bol su iç su içmezsen ne kadar ilaç alsandw tekrwr olur. Tekrar korkuyu yaşamamak için bol su içmeye çalışıyorum. Ama yinede git doktora tamamen için rahatl olsun diye