Cebeci tıp fakültesine giden varmi kizlar tanışalım
Nur6666 merhaba canım ben gidiyorum
Nur6666 bendee
Nur6666 bende oraya gidiyorum
Minikprens22 nerede oturuyosun canım
Sedaa06_ nerede oturuyousn canım
Nur6666 kurtuluşta oturuyorum canım sen
Nur6666 Karapürçek kuzum sen
Sedaa06_ mamaktayım bende
Minikprens22 mamak belediyesine yakınım bende altıağac mahallesi
20 mayista giden varsa hastaneye buluşuruz
Nur6666 ve 20 mayısta randevum 😊
Sehriban_06 aa siz nerede oturuyosun canım
Nur6666 Akyurtta oturuyorum