ezg6119 gece 2 de şiddetli kanama ile uyandım, ne kadar korktuğumu tahmin edersin kuzum 😥, apar topar hastaneye koştuk baktılar ama kanamanın nedenini bulamadılar, altımdan bezler kanla doluyordu, 2 dkkada bir değiştirmeleri gerekti, 5 saat nst ye bağlı kaldım, duruma göre acil sezaryene alabiliriz her an dediler, bebeğin nabzı iyiydi fakat kanla beraber amniyon sıvı da gelmeye başladı, sabah 8.00 de eşini ara sezaryen olman lazım, bebeği riske atamayız dediler, ben taburcu olmayı beklerken kendimi ameliyathanede buldum, eşim de yetişemedi , bisürü prosedür yüzünden 😣 ama çok şükür sağlıkla kavuştuk, tam doğurduğum an eşim yetişti, ebe hemen kucağına vermiş, ten tene temas yapmışlar daha sonra beni de odaya aldılar ve üçümüzü baş başa bıraktılar o an çok güzeldi ❤️ Yani nasıl da doğursan zor kuzum ama önemli olan senin ve bebeğinin iyi olması, başka hiçbişeyi düşünme o an geldiğinde zaten bi bakmışsın olmuş bitmiş