İyi günler hanımlar sizinle başıma gelen kötü olayı paylaşmak istiyorum instagramda ipekbabyhome adlı sayfadan sipariş verdim iki hafta önce ve siparişim yok kadın telefonları da kapattı dolandırıldım buradan birçok yoruma bakıp sipariş verdim bir tek bu sayfada sıkıntı yaşadım hepimiz hamileyiz umutlarla ve zorluklarla bütçemizi aşarak bebeğimize birşey yapmaya çalışırken böyle umut tacirleri çıkıyor o kadar üzüldüm ki hem iki haftadır bekliyorum gelsin yolayım ütüleyim çantamı hazırlayayım diye hem de paramdan oldun büyük hayal kırıklığı yaşıyorum şu an tekrar hastane çıkışı yaptırma hevesim bile kalmadı eşime de çok mahcup oldum eminim çoğunuz beni anlayacaktır ben yaşadım başkaları yaşamasın bu durumu hepimiz birbirimizin tecrübelerinden faydalanıyoruz ben sayfayı spamladım şikayet ettim sizde şikayet ederseniz sevinirim kapatılsın ki başka kimseler dolandırılmasın özellikle bizim gibi böyle duygusal dönemde olan hamileler 😭