Yeni yayınlanan yazıda mezkur izinleri halen devam etmekte olan diye bi ibare var, ben buradan anlıyorum ki izinler iptal olduğu dönemde hamileliğinin 24 ile 32 haftasında olanlar ama izni iptal olduğu için iznini kullanamayıp geri başlayanlar izinleri kullanmaya devam edecek diye.
Ama bizim anladığımız gibi değil nedense, ben direk il sağlık müdürlüğünü arayıp sordum. Bana verdiği cevap: izinler iptal oldugunuda aranıp geri cagarilanlari kapsamıyor bu izin, cagarilmayanlar devam edecek dedi. Ben de pardon cagarilmayanlar kim dedim, o dönem telefonuna ulaşılamayan, il dışında olup da gelemeyen vs. gibi bi yorum yaptı,
Yanı yazıyı kafalarına göre mı yorumluyorlar ben anlamiyorum izinler iptal olduğu dönem 24-32 olan hak kaybına uğradı, bu yazı sanki onlar için yazılmış gibi anlaşılıyor ama öyle olmadığı soyleniyor