Ambulans En yakın devlet Hastanesi’ne götürür, O gittiğiniz özel hastanenin ücretli ambulansı vardır onu talep edin. Doğuma bu şekilde gidersiniz ama bu bir çözüm değil doğuma ambulansla gittin diyelim, Eşin ve senin ailen doğumdayken beklicekler Eşin kendini yanlız hissedecek heyecanını paylaşacağı annesi babası olmayacak çünkü sen engelledin Ama bir bakacak senin ailen orada bu sefer sana ister istemez kızacak Neden babamın arabasıyla gelmedikde Ambulansla geldik Neden benim ailem yok yanımda bu sorular Donecek kafasında. Doğum olduktan sonra eşinin ailesinin haberleri olacak yine gelecekler.Geldiklerinde neden ambulans çağırdınız ben ne güne duruyorum neden doğum olmadan haber vermediniz biz neciyiz Onun ailesi burda biz niye yokuz diye bir daha sorun çıkaracaklar Esinin birdaha Piskolojisi bozulacak bu sefer eve gelince Sana saracak Ve sen buraya Lohusaligim zehir oldu diye Post açacaksın.
Düşünce sistemin bencil ve yanlış.Onlar gelmesin benimkiler olsun onları gormiyim diyerek eşinle arandaki bağı zayiflatirsin kendi kendine lohusaligini zehir edersin.
Yapman gereken şey Kayınbaban sana bir laf deyince susmaman eşinin yanındayken siz niye özel hastaneye gidiyorsunuz mu dedi mesela, Biz öyle uygun gördük diceksin ağzını kapatcaksin ya da Kilo almışsın mi dedi
Sende yaşlı başlı halinle hamile kadının kilosunu mu takip ediyosun sanane benim kilomdan can taşıyorum böyle şey söylenir mi diceksin sen susup içine attigin için onlar sinir olduğunun farkında bile degil.Sana tavsiyem anlık tepki ver o an onların evinden çıkınca uzat bu lafı nasıl söyler onane benim kilomdan de eşin farkına varsın durumun. Sözlerinde haklisin dediği laflar yanlış ama senin çözümün de çok çok yanlış.
Umarım sorunsuz bir şekilde atlatırsın doğumu doğum sonrası da bela olmazlar.
Malesef ne yaşarsanız yaşayın karşı taraf suçu kendinde bulmaz sizi suçlar
Ayrıca Hiç bir erkek kolay kolay vazgeçmez ailesinden kötü de olsa Onları tutar nasıl babamın arabası varken ambulansla gidersin
Ne demek benim ailem doğuma gelmicek diye bir kavga çıksa hamileliğin Lohusaligin zehir olur.sen onların oğlu ile evlisin Bu durumda onları silip yok gibi davranamassin çünkü malesef istemesende onlar sürekli hayatında olacaklar. Bebeğin doğacak bebeğine de karışacaklar senin yapman gereken eşini sıkıştırıp kavga etmek sorun yapmak yerine kesin çözüm
Kayınbabana o an ağzının payını ver çenesini kapat ki bidsha cesaret edemesin.