Flz canım sen öyle rahat edeceksen tabiki onu tercih et. Bizim şunu seç bunu seç demeye hakkımız yok sadece normal doğum da evet o gün gerçekten acı çekiyorsun belki fazlasıyla ama sonrasında daha rahat ediyorsun. Tabi bu kişiden kişiye değişir. Sezeryanlı olup çok memnun olanlar da var. Yani bu kişinin tamamen yapısıyla alakalı. En güzel dua hakkımızda hangisi hayirliysa o şekilde doğum yapmamız. İnşallah sende sağ salim alırsın kucağına bebeğini.