Kızlar normalde 28 günde bir adet olurum ve 6 gün sürer. Son günü kahverengi şeklinde gelir ve biter. Bugün son gün ama dünden beri yumurta akı gibi akıntım başladı. Sanki yumurtlama başlamış gibi. Bunu yaşayanlar var mı ?
Geçen ay doktora kontrole gittiğimde adetim biter bitmez gitmiştim ve hemen yumurtamın salındığını göstermişti. İlaç kullandığım için o ay maalesef değerlendiremedim. Bu şimdi neyin nesi sizce 🤨 Adet bitmeden ya da bitmesine yakın yumurtlama göstergesi mi ?