Sizin ilk hamileliginiz galiba ben 2 Gebeligimdede bu illetten çok çektim tansiyonumda yükseliyordu her hafta hastaneye kontrole gittik başlarda 1+ ile başladı sonlara doğru 3+ kadar yükseldi normal doğum istedim ikisindede malesef son zaman hiç kendi sancilarimi bekleyemedim 38 dolar dolmaz verdiler suni sanciyi 2 cocgumda sağlıklı ve şuan yine hamileyim 14 haftalık ve 2+ ile başladı doktor tuzu sıfıra indirmem gerektigini söyledi sık takip olmam gerekiyormuş bende çok üzüldüm ama rabbim bı kolaylık verir inşallah sağlıkla alırız kucağımiza tansiyonlarim nasıl