Baaharrr Doktorum bir problem olmayacağını söyledi. Gerekli durumlarda yapılabiliyormuş. Bebege ulasacak bir radyasyon yokmuş. Sandığımız kadar hassas degillermiş, orada cok guzel korunuyorlarmis. :) Fakat karnimdan dolayı tam gorulemeyebilirmis bu sebeple sadece muayeneyle de doktor kontrol edebilirmiş. Gidince göreceğim bakalım. Sırf fıtığım kötüye gidebilir diye keyfi sezaryen olmak istemiyorum açıkçası. Sonuçta hic kotu etkilemeyedebilir. Bir muayene olayım bakalım. Insallah ameliyata gerek kalmadan doğururum kolayca.🙏🏻