Nill2 Kızlar 31. Haftayım ve bebeğim 2 gündür çok fazla bir tarafta toplanmaya başladı 😞 Toplandığı yerde bir gerginlik hissi oluyor. Orda küçük bir tepecik çıkıyor. Bu haftalarda olanlar sizlerde de oluyomu bu durum 🙎🏼♀️
GamzeDurmus Nill2 ya bende 30.haftadayım ben o normal hareket olarak sanıyordum toplanma mı oluyor anormal birşey mi acaba
ipekveannesi Nill2 31+2 bizde de durumlar aynı benim bebeğim dönmüş doktor kasılmaları takip et dedi 🙄 çok sık olmadığı sürece normal
Nill2 Yeliz6767 Sizin bitmiş bile ☺️ Darısı bizlerin başına 😌 Hazırlığa erken başladı benim kız galiba 😂
Yeliz6767 Yeliz6767 aynen bitti kasıklarima ağrı giriyor nesen olabilir acaba sabah da oldu deminden yine ağrı girdi batma gibi
Nill2 GamzeDurmus Bende normal sandım ama baktm geçmiyo ve hergün yapmaya başladı 😒 bi garip geldi araştırınca toplanma olduğunu öğrendim.
GamzeDurmus Nill2 bir ara çok sık yapıyordu ve canımı acıtıyordu bir iki gündür yapmıyor çok fazla ama ağrı gibi birşeyim var karnımın alt kısmında ve yürürken bacaklarımı açamıyorum vajina kısmı acıyor bacaklarımı kaldıramıyorum resmen sizde de var mı
Nill2 ipekveannesi İşte sıklığını anlayabilsek bide keşke 😞 benim bebişinde kafası aşağıda. Neyse ağrı acı olmadığı müddetçe normal sayıcam artık
Nill2 GamzeDurmus Benim bebeğin kafa aşağıda. O yüzden bendede baskı çok oluyor. Tuvaletim varmış gibi oluyor hep baskıdan
GamzeDurmus Nill2 en son gittiğimde bebeğin kafası yandaydı aşağıda değildi suan ne durumda anlayamıyorum
ipekveannesi Nill2 doktora söylediniz mi benimki erken döndüğü için 30.hafta nst başladık. Mutlaka danışın
Nill2 GamzeDurmus Bende hıçkırıktan anlıyorum bazen sol yanda atıyo bazen kasıkta. Sürekli yer değiştiriyo hala