S1907 Ben özelde perinatoloji uzmanında yaptırdığım için detaylı gibiydi 40 dk sürdü, normalde daha kısa sürüyormuş devlet de falan. Aç tok farketmiyor bana tok gel demişlerdi tok gittim. Kesin tanı testi olmasa da gerekli görüyorum. Yaptırmasaydım olası aksi bir durumda kendimi suçlu hissederdim. Basit bir işlem zaten.