Safra asidi testim yüksek çıktı, internette biraz araştırma yaptığımda genellikle sezeryan önerildiğini gördüm. Bugün doktora sorduğumda ise öyle bir durum yok dedi. Sorduğum kişi kendi doktorum değildi. Bu konuda bilgisi olan var mı? Sezeryan mı olması gerekiyor?