Gamzekeser Kızlar dün kan verdim beta 38 çıktı bugun erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı normal mi sizce yarın tekrar kan vericem
Alparslaninannesii Gamzekeser tabiki norml benim ikinci üçüncü gun daha silik çıkmıştı korkmuştum hatta ama betam baya yükselmişti olur arada öyle beta testle ölçülmuyormus cnm
Gamzekeser Mervektk1126 bat 20 Nisan 4 aydır istiyorduk dün doktora normal muayene için gittim muayenede şüpheli görüp kan istedi
Gamzekeser Serdem39 bat 20si muayene için gittiğimde öğrendim birkaç belirtim vardı aslında ama neden olmuyo diye gitmiştim doktora