Kızlar doğumumu yaptım buraya doğum hikayemi yazacağım günü bekliyordum ama o kadar zor ve kötü geçti ki paylaşmayacağım üstelik odada bebeğimi emzirdim ve kontrol için götürüyoruz dediler küvöze aldılar 5 günüm hala yatıyor ve cok kötüyüm nefes alamıyorum hersey üst üste gelmiş gibi göz yaşım durmuyor hızlı nefes alıp veriyordu o yüzden aldılar benimle aynı durumda olan varmı acaba 38+6 da oldu doğumun hiç bir sorunum yok tu açılmam olmadı bebek 4 kg olduğu içim zorlamayalım dedi doktorum sezeryan oldum