Selamlar herkese , 18 haftalık gebeyim. Son 1 haftadır çok fazla bel ve sırt ağrım başladı. Şöyle oluyor , sabah 6 gibi uykumdan uyandırıyor beni ağrı. Yan yatmaya çalışıyorum sağa sola dönerken çok zorlanıyorum. Bacak arama yastık koyuyorum ama yine de 6 dan sonra kesik kesik uyuyabiliyorum. Yataktan kalktıktan sonra ise tamamen geçmese de azalıyor ağrım. Yatağım yeni ve şimdiye kadar çok rahat yatıyordum. Aşırı kilo almadım ama göbeğim çıktı. 57 ile hamile kaldım şimdi 60 ım. Diyetisyene gidiyorum sağlıklı beslenmek için , ona da uyuyorum. Böyle bir tecrübesi olan var mı? Çok erken başladı bende sanki moralim bozuluyor.