Bebeğim 17 günlük emziriyorum ama yeterli kilo almadığı için doktor mama takviyesi yapmamı önerdi.
Aptamil aldım içince hem çok gaz yapıyor hemde kusturuyor aptamil elendi
Hipp mi? Sma mı? Hangisini önerirsiniz sütümlede doyuyor ama kilo almıyor mamanın kilo da aşdırması lazım tavsiyelerinizi bekliyorum 🥹