Eslem_1 merhaba canım , ben en başından beri epiduralli normal doğum istiyordum , sancım başladığında evde çekmedim hatta direk hastaneye gittim yapılsın diye hastaneye gider gitmez muayene ettiler 7-8 cm açıklığım vardı epidural yapamayız etki etmez doğurmak üzeresin dedi ebe 2 saatte dünyaya geldi meleğim demem o ki gerçekten bebeklerimiz süprizlerle dolu biraz akışına bırakmak en güzeli gerekirse epidurali hemen yaparlar zaten artık çok yaygın ☺️