Kızlar merhaba bizim ilk bebeğimiz ve başımızda pek fazla büyük olmadığı için pek bi tecrubeye sahip değiliz, yavaş yavaş son aylara yaklaştığım için alışveriş yapmaya başladım sizden ricam kullandığınız memnun kallandığınız losyonlar, pişik kremleri yağlar gibi bebek bakım ürünlerini ve tecrubenizi bizimle paylaşırmısınız ?