Söyleyin sizden çıksın. Aldığınız/alacağınız şeyleri de söylemeyin müdahale şansı vermeyin. Onun aldığı şeylere de karışmayın o istediğini alsın siz de istediğinizi alın. Ya da biz aldık gerek yok diyip kestirip atın. Yüz göz olmayın. Doğum şekliniz için de müdahale etmeye çalışırsa hayırlısı anne bakalım diyin hastanede nasıl istiyorsanız öyle doğum yapın. Her dediklerini kafamıza takarsak önümüzü göremeyiz. Benim kayınvalidem aldığım hiçbir şeyi görmedi bile ne alırken ne hastaneye giderken hiç söylemiyorum. Doğum için inşaAllah normal yaparsın diyor ben de inşaAllah diyorum. Olur da sezaryen yapmam gerekirse bu kimseyi ilgilendirmez, eşimi bile.