Happypr Arkadaşlar ne ağrım var ne sancım var 40. Haftaya girdim doktorum 40’ıda doldur gelmezse alırız dedi ne düşünüyorsunuz aynı durumu yaşayan varmı
Aslihan_1 Happypr ben de böyle düşünüyordum bir baktım ertesi gün doktor kontrolünde 2 cm açılmam çıktı. İllaki gelir merak etme . Ha bir de ben gerçekten son 3 gün çok hurma tükettim hurmanın açılmaya yardımcı olduğuna inanıyorum ❣
Aselll0135 Happypr bende aynı durumdayım 40+1 3cm açılmayla bekliyorum cumaya kdr olmassa sezeryan bakalım
pinarezgi Happypr bende aynı durumdayım geçtiğimiz cuma hiç açıklık yoktu sancıda. Yarın 40+0 oluyorum kontrol üm var bakalım doktor ne diyecek