Ceydaa61 sedaaa06 ben ilk kızımda da bu kızımda da baby me aldım. Temiz içerikli fiyatı da uygun. Büyük olması ve uzun süresi gitmesi de çok iyi oluyor
3oglanannesi sedaaa06 unı baby kullandım hep çocuklarım alerjik boya ve parfüm olmadığı içşn ciltleri ne en iyi bu geldi
Sonaypin Birçok bileşeni içermediği ve bebek ilk doğduğunda çok hassas oldukları için mustela aldım ben. Henüz kullanmadım
sedaaa06 Sonaypin bende mustela almayı düşünüyorum . Siz direk mustela yenidoğan sampuan olarak mı aldiniz acaba
Sonaypin sedaaa06 evet yenidoğan pompalı şampuan aldım. Hatta pişik kremini de alacaktım ama eczanede kalmamıştı daha sonra alacağım
Eslem_1 Şampuan olarak Sıveno aldım ama bakım yağı ve pişik kremi için de yine doğal ürün INCIA alalcağım inşallah..sebamed mustela hipp vs düşünüyordum ama onların da içeriğinin çok temiz olmadığı söylendi kullanıcılar tarafından🤷🏻♀️