aden_ Kızlar merhaba bugün doktor kontrolümüz vardı ve ben bu ay sıkı bi şekilde bebeğin kilo almasına yönelik beslendim 27+5 haftalık şuan ve kilosu 1800-2000 arasında şuan da dedi doktorum normal mi sizce bana biraz fazla gibi geldi
Pyrz_07 aden_ burda gördüğüme göre 29 haftalık bebek bile 1500 civarı oluyor bende bu cumartesi 29+2 olucam o gün gidicem doktora merak ettiğim için takip ediyordum tombiş bi bebiş olcak sanırım sizinki
Hill aden_ 32 haftalıkken gittiğimde dr 1950 dedi kızıma ve haftasına göre gayet iyi kiloda dedi sizin bebiş daha bi tombik olucak demek ki maşallah ❤️
AhsenAdaAda aden_ aşırı fazla kilolu geldi bana bebeğiniz. Daha fazla kilo aldırmak için beslenmeyin normal rutininize dönmenizi tavsiye ederim. En az iki buçuk ayınız var doğuma dikkat edin. Bebeğin kilolu olması da iyi bir şey değil. Sağlıcakla gelsin inşallah🤲🏻
Cansuadaa aden_ boğazım çok hassas dondurma hiç yiyemiyorum. Muz ve kaşar peyniri de ilk hamileligimde çok tuketmistim hiç faydası olmadı maalesef