Canlar bugün adet oldum. Sağlıklı yumurtlama ve çatlama için ne önerirsiniz pko var. Daha once 4 düşüğüm var. Kan sulandırıcı kullanıyorum yaklaşık bi yıl once dış gebelik gecirdim. Hsg cektirdim temiz cıktı. Tekrar istiyoruz ocak ayından beri ama nasip olmuyor. Ovülasyon denedim klomen çatlatmada denedim ama olmadı bi türlü. Sizin bana önerileriniz var mı söylerseniz sevinirim🙏🏻