Suhedaaakk
Ben bugün kan verdim 3+3 beta değerim 38,32 çıktı 🥹
Doktora 27 sine randevu aldım
O zamana kadar hayırlısıyla değer yükselir sağlıklı bir gebelik olur inşaAllah
Çok erken öğrenmişiz nasıl geçecek bu günler
Endişe korku yükselir mi beta nasıl olur diye düşünüyorum ama dualarım hep hayırlısıyla Rabbimin izniyle
3 kere kimyasal geçirdim hiç beta 10 u geçmemişti adetim çok uzun geçince öğrenirdim 2 gün sonra adet olurdum
Bunda beta güzel ve erken öğrendim
İnşaAllah hayırlısıyla sağ sağlim Rabbim bizlere nasip eyler