Ya kızlar konu dışı ama bişey sorucam benden şeker testi istedi dr başka kliniğe gittim açlık tokluk kan testi yapıcaksınız sonra ogtt yapılır dr a sorun kaç gr içeçek içemniz gerektiğini dediler doğrumu acaba şuan aç karnına verdim toku vericem ben direk ogtt yapılır sanıyordum acaba ben mi yanlış anladım dr mu analatamdı kimsemde yok sorucapım