Kaahvelii Alyansım artık parmağıma olmuyor ve modeli bana çok kötü gelmeye başladı iki yıldır kullanamıyorum bu yüzden Kuyumcular değiştirmek istiyorum ama değermkaybı çok olur mu fikir almak istiyorum 🥲
Deletedmom_85 Kaahvelii canımm. Konu hakkında bilgim yok üstte kalsın. Uzun zaman oldu nasılsın neler yapıyorsun 😍 postunu ve adını görünce yazmak istedim
kubr_pak Kaahvelii Ben geçen sene 900 TL’ye aldığım alyansımı, cumartesi günü 1750 liraya bozdurdum, değer kaybetmek yerine neredeyse 2 katı kadar değer kazanmış alyansım, altın çok çıktı çünkü
Ebru5553 Kaahvelii Ben ilk hamileliğimden sonra değiştirmiştim alyansımı çok bir kaybım olmadı benim diğer alyansımı alırken sadece 50₺ fark vermiştim
Kaahvelii Deletedmom_85 aaa evet hatırladım canım seni😊 İyi gidiyor 13 haftalık gebeyim 2 yaşında oğlumla koşturmacama devam ediyorum 😊 Sen neler yapıyosun😊
Kaahvelii Ozge 13 haftalığım daha ama yaklaşık 2 3 yıldır takmıyorum zaten hamile kalmadan önce de takmıyordum darlıktan
Smyye1B Kaahvelii 2020de 500₺ye aldığım alyansımı kafa kafaya 1900e denk gelen bir alyansla değiştirdim.
Kaahvelii Smyye1B bende zamanında çok yüksek bi parayla almıştım tanesi 1200 dü şimdi kaç oldu bilmiyorum işleme olarak sadece sıra taşı vardı üstünde İnşallah güzel bi alyans bulursam alıcam bugun Yüzüğüm olmadan geziyorum 🤭
Alya_miram Kaahvelii 14 ayarsa baya değer kaybı oluyor ne yazıkki 400tl ye aldıgım alyansı 70 liraya satmıştım 2 sene önce 22 ayarsa çok kayıp olmuyor.
Smyye1B Kaahvelii Ben hamile olduğumu bilmiyordum değiştirdim şimdi olmuyor tek taşla idare ediyorum😂
Alya_miram Kaahvelii bi götü baktır altın fiyatları yüksek baya belki iyi fiyat verilir. 5 ay önce 22 ayar yüzük aldım 7 bin verdim kuyumcu hemen satmazsan zarar etmezsin demişti
Kaahvelii Smyye1B azıcık bol alıcam gelecek günlerde düşünerek 58 60 kiloyla evlendim 63 kiloyla hala olmuyor uzun zaman oldu 💥😅
Deletedmom_85 Kaahvelii Allah bağışlasın maşallah. Vallahi eski hesabın geldi aklıma bu kız hamile kalmakla uğraşıyordu dedim bi girip baktım hamile kalmışsın biliyordum belki ama hatrımdan çıkmış herhalde. Zaman ne çabuk geçiyor burada birbirimize sorular soruyorduk post açıyor yanıt arıyorduk şimdi 13 haftalık olmuşsun bile. Ben ise karnı boş eli boş bekliyorum hâlâ. Bi değişiklik yok bende aynı kısaca 😁
Alparslaninannesii Kaahvelii bütün yuzuklerimj birkac defa değiştim ama alyansi hic degismedjm adi yaziyor diye ama deger kaybı baya var üzerine eklemicekseniz kalsin bence
Kaahvelii Alparslaninannesii eşimde istemiyor onu değiştirceksem beni de değiştir falann diyo ama napim takamadıktan sonra beklemesinin hiç bir faydası yok😅
Kaahvelii Deletedmom_85 Biliyorum sende bir gün bura da hamilelik haberini paylaşacaksın🥰🤲❤️ Vardır rabbimin bildiği işin Allaha kalmışsa olmuş bil derler 🤲
Pyrz_07 Kaahvelii satmayı bilmiyorum ama 2 sene önce 900 e aldığım yüzüğü değiştirmek istedim begendiğim yüzük için hem alyans +1200 tl daha istediler