Kızlar normalde adet tarihim 19 u ama önceki ay adetimden 5 gün önce olmuştum 26 sında olmam gerekirken 20 sinde oldum bu ay testlerde tam olarak yumurtlamayı mayısın 10 unda gördüm değerlendirdik bu ay adet tarihime göre 2 gün sonra olmam gerekiyor erken gebelik testi malesef negatif acaba bu ay adetim 25 inde mi olabilir kafam çok karıştı var mı benim gibi olan 😢