sekin99900 24 haftalık oldum bugün ama karın kasık ağrılarım hiç geçmiyor bazende sancı giriyor doktora söylüyorum hiç bişey demiyor çok korkuyorum ne yapacağımı hiç bilmiyorum😔😔😔😔😔😔
annesinin_beybisi sekin99900 enfeksiyon olabilir idrar testi yapıldı mi . benim doktorum da birsey olmaz diyor geciyor
annesinin_beybisi sekin99900 soğuktan da oluyor kendini üşütme. ben ne zaman banyo balkon yikasam veya 2_3 saat corapsiz gezsem hemen agrilarim başlıyor
benimmdunyamm sekin99900 adet sancısı gibi ağrı normal değil dedi bana doktorum şükür öyle bir sancim yok ama yürüyünce 10 dk sonra oluyor kasığımda ağrı magnezyum verdi birde enfeksiyon varmis bir bardaklık ilaç verdi onu içtim baktı mi idrar tahlili falan yaptı mı
sekin99900 annesinin_beybisi enfeksiyonum yok sanırım şuanlık idrar tahlili yaptırmıştım fitil kullanıyorum bayadır progestan
Asilbaby sekin99900 demir hapı kullanıyorsan muhtemelen o yapıyordur canım bende de aynı sıkıntı vardı ilacı gece yatarken almaya basladım cok şükür daha iyiyim.
Asilbaby sekin99900 22 haftalığım alt karın ve kasık ağrılarım vardı doğru düzgün oturup kalkamıyordum bile. Sancı giriyordu hep sonra anladım ki demir hapı yapıyor gece içmeye basladım uyumadan önce iyiyim şuan. Zaten yan etkilerinde yazıyor.