mucizemgelsin Hayır, aksine faydalı. Zaten bedenini tanıyorsun, yorulunca zorlama ve bırak. Hareket halinde olmak çok güzel gerçekten. Benim ilk 3 ay düşük riskim olduğu için çok kısıtlıydım sonra tam rahatladım derken bir daha kısıtlandım maalesef ama gezmeye yürümeye yeniden başladığım dönemde o kadar iyi hissediyordum ki anlatamam, riski olmayan her anne adayı mutlaka aktif bir hamilelik geçirmeli. Uzmanlar bile bunu söylüyor. Sizin adınıza çok sevindim, umarım çok güzel bir hamilelik geçirirsiniz❤️