Nil2736 Aynı ben de öğlene kadar yine iyiyim. Öğleden sonra yürüyüşüm de bozuluyor penguen gibi yürümeye başlıyorum. Ben de daha ne kadar büyüyebilir bu göbek diyip duruyorum. Peki göbeğin erken irileşmedi erken doğuma falan sebep oluyor muymuş bir bilginiz var mı? Ben erken doğuracağım diye korkuyorum.