Hatice2323 Aydan21 adetimden 7 gün geçmesine rağmen kan değerim düşük çıkmıştı korkmuştum dis yada boş gebelik diye sonra 2 günde bir kan verdin değerler yükselince 2 katı kadar sağlıklı gebelik olduğunu öğrendim şimdi de 22 haftaligiz
Hatice2323 Bfduam hayır yapmadım stres yapiyo bence takip etmek ondan oluruna bıraktım zaten zamana bıraktığım zamanda hamile kaldim