Suhedaaakk Bende bi çatlak kremi vardı adını unuttum ondan kullandım krem de bitince zeytin yağı kullanmaya başladım
kubumom 4.ayımdan beri bio oil lierac kullandım.. 30.haftamda çatladım 😒 34.haftadayım çatlamaya devam 🤌🏻😁 gerçekten genetikmiş
Jadewinder Ben 18 haftalık hamileyim. 12. Haftadan beri bio oil ve lierac kullanıyorum. Umarım çatlak oluşmasını engelleyebilirim.