karakiz1 Bugun kontrolsen geldim bebegimin bas cevresinin normalden sivri uzun oldugunu ogrendim boyle denilip normal bisey olmayan varmi
Turkaninalli karakiz1 Bana da başı büyük dedi şimdi oturmuş bir bankta onu düşünüyorum net şekilde açıklamaa yapmadıkları için insanın moreli çok bozuluyor ya
Bsra19ogz Turkaninalli banada kafası 1 hafta önden gidiyor deniliyor her gittigmde ama bi skntı olmadığını söledi doktorum
karakiz1 Turkaninalli Aynen bende oyle oturdum düsündüm aglaya aglaya sonra eve geldim cok moralim bozuldu detayli ultrasonda bir sorun cikmamisti bu gidisimde boyle dedi simdide
Feyzacelikcan Başka bir doktora da görün bence , benim arkadaşıma da bebegin kafası çok buyuk denildi hatta aldır dediler ama maşallah çok saglikli doğdu.
Nurcin karakiz1 benim bebeğimde dediler.. ayrıntılı ultrason a girdim. Dr evet dedi öyle dedi. Ama herkesin kafası yuvarlak değil ki dedi.. Normalmiş yani.
Nurcin karakiz1 yok daha doğmadı.. Dolikosefali dedi bı Dr.. Sonra başka bı Dr a gittim… Olur öyle şeyler dedi.. Sorun yok . Normal bı bebek dedi.. İstanbul daysan Dr onereyim.. git. İçin rahatlasın
karakiz1 Nurcin Yok canm ya eskisehirdeyim cok sukur demek normal bisey bende icimi ferah tutmaya calisicam insallah bi baska doktorada sorcam bakalim 😦