guzel_anne1 selam millet böyle bir laf duyuyorum sürekli ama şükür benim miğdem felan yanmıyor ne yani kel mi doğacak mı bebeğim ? Cidden böyle bir durum var mı ? Ne ile alakalı bu saç işi bilen bir aydınlatabilir mi ya ?
TugceArslan guzel_anne1 Bazı hurafelere inanmıyordum ama buna inanıyorum😁 İlk kızım çok saçlı doğdu. Midem çok yanıyordu. Bunda da reflüm çok var. Ve az önce doktordan çıktım. Saçlı dedi bu bebeğime de
cahillesohbetikestim guzel_anne1 hamilelikte o kadar çok midem yandı ki benim oğlan rapunzel olacak herhalde dedim sonuç keloğlan dan hallice azıcık saçımız vardı 🤣
guzel_anne1 TugceArslan yaa ne güzel ultrasonda görünüyor mu demek saçlı olup olmadığı ayy bilmiyordum ben 🙈🙈🙈 hemen sorayım kontrolüm de
Turkaninalli guzel_anne1 Ben buna inanmıyordum hatta midem yanıyor dedikçe insanlar aa saçı çıkıyor diyorlardı bende sinirleniyordum şimdi doktordan çıktım baya saçlı bir bebek dedi bende evet ya midem çok yanıyor dedim evet saçlı dedi 😂
Deletedmom83940 guzel_anne1 hurafe canım onlar midem çok yanıyor çocuk saçlı olacak falan bebek baskı yaptığı için yanıyor mide
ElifT816 guzel_anne1 mide yanması ve bulantım olmadı. Kızımın saçları kulağını geçer şekilde doğdu :)
Mrv135 guzel_anne1 Görümcem iki hamileliğinde de hiçbir şey yasamadi maşallahı vardı kendisi bile sadece göbeğinden anlıyordu hamile olduğunu. Kızı çok saçlı doğdu oğlu da çok saçlı değildi diye hatırlıyorum. Belli olmuyor bence.
CansuDRY guzel_anne1 Bebek rahimde değilde midemizin içinde büyüseydi ancak o zaman bu hurafeye inanma ihtimalim olabilirdi.
OksijenliSu guzel_anne1 Bende oğlumda mide yanması yaşamadım ama saçlı doğdu. 😅 Birazcık bünye ile alakalı yaa.
Buseyllzr guzel_anne1 benimde midem çok yanıyor hergun sabah aksam ultrasonda doktor ensesinde çok saç var dedi
annesinin_beybisi guzel_anne1 kız allah seni bebek kel doğar diye mi korktun😄 hiç alakası yok canım annem bende 9 ay midesi yanmiş kel doğdum 😅 bu mide hassasiyetiyle ilgili birşey
guzel_anne1 annesinin_beybisi yaw ne bilim işte 🙈😂 hala yanmıyor kel doğacak yanması lazım bilmem ne beynimi yiyor etrafım yalandan yanıyor diyorum onlara ama şükür olmadı
annesinin_beybisi guzel_anne1 millet yüzünden bir de yalan söyleyip günaha giriyoruz 😅 ben de bebek hareketlerini 19+3 e kadar hic hissetmemiştim millet daha 12. haftada artik kımıldamaya başlamıştır falan demeye başladılar evet kımıldıyor deyip geciyodum bir de onlarla mi ugrasicam 😃