fatosb_ 26+1 hamileyim bebeğimin midesi küçük gorunuyor iki seferdir. Dr down sendromu yada başka bı mide rahatsızlığı olabilir dedi bu durumu yaşayan varmi
hatice3553 fatosb_ mide cebinin küçük görünmesi konusunun üzerinde durun birkaç yere daha gidin derim benimde öyleydi özofagus atrezisi ile dünyaya geldi umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤲
Htcnal fatosb_ Benim değil ,yakın arkadaşlarımdan birinin bebeğinde var.Mide cebi küçük .Normalde özelde takipliydi ,şimdi üniversite hastanesine devam ediyor , dogumdan sonra bir operasyon gecirebilir .Downla bir iliski kurulmadi ama .
fatosb_ smnrsmnr bilmiyorum ama yinede başka bı dr’ada görünmek istiyorum umarım sağlıkla doğar bebeklerimiz