Prenses_annesi2 Kizlar çok teşekkür ederim bende 19+5 im cuma günü olucam ınsallah gecmi kaldım acaba dedim
annesinin_beybisi Prenses_annesi2 ilk dozu 20. haftada oldum ikinci dozun bugün son günü ama olmayacağım ilki beni mahvetti çünkü çok dokundu.
Kelebek-15 annesinin_beybisi BNde aynı şekilde oldum tek doz zorunlu sadece denildiği için vurmucam devamını
annesinin_beybisi Kelebek-15 hemsireye sordum birsey olmaz ikinci dozu da mutlaka ol diyor ama olmicam . neden kimseyr dokunmuyor da bana dokundu alerjim var belki de . ilk dozda bütün gün kusma baş dönmesi yerimden kalkamadim baş ağrısı. hadi kol ağrısını geçtim de