Evet kizlar doktorum 14haftalikken tahminde bulunmuştu kız demişti bu arada 22aylik oğlum var tabi en başta sağlıklı olması önemliydi bizim için ama tabi bide kızım olsun istemişimdir doktorum memleketine gitti bayram tatili derken 21haftalik olduk şükür ve dün cinsiyetimizi öğrendim doktorumun tahmini doğru çıktı hayırlısı yla inşallah bi kızımız olacak Rabbim isteyen herkese nasip etsin ♥️♥️