Yarın randevum var ufak bulantım var kasık ağrım yok halsizim acayip heycanlıyım inşallah kalp atışını duyarım çokta tedirginim ya bu seferde duymazsam diye korkularımı yenemiyorum benim gibi olanlar varmı aranızda ben çok stresliyim iyi şeyler hiç aklıma gelmiyor 😥