babysare Kızlar merhaba 33 haftalık oldum bugün çok şükür geçen günlerde dışarıdan izliyodum ordan oraya zıplıyordu resmen 2 gündür hareket var ama o şekilde hareket etmiyor cuma günü kontrolüm vardı herşey yolundaydı şükür kilosu suyu oksijeni vs ama gerçekten yeri mi daralıyor doğru mu hep böyle mi devam eder tecrübeli annelerden yardım alabilir miyim
JEFF Aynı haftadayız , benimde bazen deli gibi haraket eder durmaz , bazı günlerde az haraket eder sonra tekrar düzelir. Korkulacak bişey yok bence. (Bu arada yazıyı 3 defa okudum tam anlamak için , nokta virgül kullanın lütfen🤕)