Beyazanneweww 24 - 28 haftalar arası oluyo bn 26. Haftada yaptırmıştım doktorum öyle uygun gördü gebelikte oluşan gebelik şekerine bakılıyor yüksek çıktığında kontrol altına alınması gerekli bebek için zararlı olabiliyor ben yaptırdım normal çıktı şuanda 29. Haftadayım yaptırmanın bi zararını görmedim ama yinede aklında kalmaması için sana yakın sağlık ocağındanki ebe hemşirelerden daha net bilgi alabilirsin