rfzsB Meloirmak teşekkür ederim bende önce özelde yapıcaktim ama bazı sıkıntılardan dolayı devlette yapmaya karar verdim, şimdi biraz korkum var, devletteki ebe hemşireler baştan savma yaparlar diye