FeriDee Kızlar. Dudağımın kenarında uçuk çıktı. Daha önceden asiviral kremi kullanıyodum. Şimdi de kullana bilir miyim. Çok kaşınıyo. Kremi kullanan var mı? Bi sakıncası olabilir mi
Leylaa16 FeriDee bende de su an uçuk var. Hamileligim boyunca çok hap kullandığımdan surmedim ben. Doktoruna bir sor istersen.
Elifveoglu FeriDee uçuk kremleri zararlı diye biliyorum doktorunuza sormadan kullanmayın randevuya çok varsa aile hekimine danışın 🤗
Birannecik Kullanma cnm bnce. Onun yerıne doğal antibiyotik olan Sarmısagı kes uçuğuna sür. iyice canın yanacak ama gececek bna dua edersın emi ☺💕