Kızlar benım dogumuma Allah ızın verırse 15 gun var ama erkende gelebılırmıs tam bellı degıl normal dogum ıstedıgım ıcın beklıyorum.
Ama benımm ınanılmaz bı bacak arası agrım var yururken otururken falan baya baya hıssedıyorum agrısını ılk hamılelıgım oldugu ıcın bı bılgımde yok bılgısı olan basına gelen yardımcı olabılır mı acaba