3302 2li tarama testim ⅒.000 iken 3lü tarama testim 1/110 olması normalmi yani neden bu terslik detaylı ultrasona girdim bir sıkıntı yok dedi doktor ama endişeleniyorum haliyle hanhi teste inanacağımı şaşırdım böyle olan varmı aranızda
Bozoresse 3302 tedayliya girmisseniz ona guvenevibirsiniz bendede ikili sizinki gibi geldi ama üçlüyü red ettim sadece aklı bulandiriyorlar başkada birşey değil o testleride yaparken zaten doktor açık açık diyor kessin tanı testi değil yanlış çıkabiliyor
3302 Bozoresse evet girdim perinatoloji bölümüne 3302 gittim doktor ben bulgu görmedim hatta rapordada yazıyor söylediği herşey birde benim 3lü taramada yaşım yanlış girilmiş 30,5 normalde 31 girilmiş haftamda 2 gün fazla yazılmış bumu etken oldu acaba
Slnbrn Benim de ikili testim riskli çıktı. 413:1 dün fetal dna testi yaptırdım inşallah temiz çıkar 🙏 henüz 26 yaşındayım. Size doktorunuz ne önerdi?
3302 Slnbrn 3 lü riskli çıkınca detaylı ultrasona hönderildim ordaki uzaman doktor inceledi sıkıntı görmedi ama istersen fetal dna yada aminyonsentez yaptırabilisin dedi ama ben bişey görmedim dedi