Semam Canım merhaba her ne kadar takma üzülme desekte olmuyor aynı şeyleri yaşadım hamileliğim düşünerek üzülerek geçti ve haftaya doğumum olacak Allah’ın izniyle ikili tarama riskli gelmişti detaylı ultrason girdim herşey yolunda idi daha sonra kendi doktoruma anlattım durumu bana dedi ki ultrason da herşey normal olup çok düşük ihtimal de olsa dowv doğuyor kala kaldım 20 haftada detaylı girdim herşey yolunda çok şükür ama o söyledi söz içimden gitmek bilmiyor hele zaman yaklaştıkça korkuyorum acaba diyorum hep 😔