Merhaba benim hamileliğimin başlangıcı 21 aralık 2021 diye söylemişti doktorum şuan 21. Haftama girdim.
Çalışıyorum iş yerim 37. Haftam yani doğum iznine çıkacağım tarihi bilmek istiyor kızlar benim 37 haftam ne zamana denk geliyor ben hesaplayamadım lütfen yardımcı olun