Ruyahilal Ben hamile çekimi, doğum ve taburcu çekimi ve sonrasında yenidoğan çekimi için anlaştım fotoğrafçıyla. Fiyat 3 bin TL albümler dahil evet fazla mı fazla. Ama ben gereksiz olduğunu düşünmüyorum. Gereksiz yere para harcanan o kadar çok şey var ki. Bu çok büyük bir anı olarak kalacak bir şey sizler için. Evet telefonla çekiyoruz ama o an hiç öyle olmuyor. Mesela eşimde ilk önce gereksiz bulmuştu ama hamile çekiminde o kadar çok eğlendik ki iyi ki çektirmişiz dedi. İnşallah diğerlerinde öyle olur☺️